2013年4月4日星期四

Refereesssssssssssssss


售貨員的工作已經完結,另外兩位老闆亦知悉我離開和最後工作的日子。這最後的日子,是平靜帶著不捨的等待。我慶幸遇著好老闆,還要不止一位,而是三位。

精品店老闆給我的推薦信是這樣形容我的「valued employee, trustworthy, reliable, honest, whom i would hire again...Her enthusiasm towards sales and our customers is second to none and always showed in her sales for the day...tidy, punctual...i highly recommend Sarah for a sales/retail position」

旅館老闆知道我要走的回應是「What a shame! you are almost the best worker i have...you did a good job, nice and clean」

快餐店老闆對我說:「係喎!我真係會唔捨得你!」

沒有比這更幸福了,能力受到肯定,工作做得開心:) 太好運,大快樂:)

沒有留言:

發佈留言